Soltorkad blogg

Halloj!

Det har varit lite knepigt att komma in på bloggen i helgen, inte för att jag har kämpat så värst. Helgen har varit toppen! Det började i fredags med fotbollskväll här som sedan fortsatte resten av kvällen och natten med sushifrosseri och trevligt sällskap hos J&J. Gårdagen blev oxå trevlig, efter jag avslutat mitt arbetspass på ett stekhett Arla mötte vi upp mina föräldrar för pizza på uteservering och shopping. Med fulla magar och shoppingpåsar så begav sig päronen hemåt byn och våra nya gäster som var min kusin och hans fruga kom :) Superkul att träffa dem, vi var på deras bröllop för någon månad sen och igår satt vi och pratade om deras planerade bröllopsresa =) Det är jättemysigt att se på dem, nästan så att jag själv kan tänka mig att överväga att gifta mig någon gång (tror inte jag är giftast-typen). När de nygifta tu åkte hem så samlades den bättre delen av grannarna (+ vänner) på innegården för grillat och dricka som pågick till sent in på natten. Dock skulle jag ju upp och jobba idag så det fick bli måttligt med det mesta igår även om stämningen var på topp.

Denna dag har även den varit fullspäckad, först jobb och sen hundbad på Svinö för att senare avsluta med slappande i solen vid långviken. Hundbadet på Svinö var toppen alla hundar var lösa och lekte i vattnet och jag tror att Eddie blev lite kär i en mopsflicka som heter Tyra. Eller rättare sagt så blev han nog kär eller åtminstone attraherad då han visade sina skills i Doggystyle (pinsamt värre!!). Men det var en härlig stämning på alla hundar, de var så harmoniska och Eddie lekte gärna med en stor rottweilertik. Det enda som var minus var väl att det var stenstrand och fötterna fick en rejäl akupunktur. 

Kvällen har bestått av film, tackar filmindustrin som ser till att jag har något att göra då jag är som segast!

Vilken helg/dagsrapport det här blev nu då... Kanske inte så kul att läsa men men... nu blir det till att spela Wii tills jag somnar =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0