090626

Halloj och god morgon!

Det var ju en mindre evighet sedan jag började blogga igen men nu när solen skiner och vädret är på topp så är det svårt att komma igång. Idag är det fredag vilket innebär att de två kommande dagarna kommer det vara fritt från vägarbetare som skär upp asfalten utanför mitt sovrumsfönster. Detta innebär ju sovmorgon men inte för mig för jag ska jobba helg, vilket jag ser fram i mot.

Jag känner på mig att denna dag kommer bli en bra dag, ska snart iväg till Nautilus för att spendera förmiddagen där. Senare blir det att ge sig ut på jakt efter en ny bikini, shorts och kanske något übersomrigt linne. I eftermiddag ska det bakas kanelbullar och kärleksmums tillsammans med "kramskeden" (kommer ni ihåg det?) och kvällen kommer att spenderasmed grannarna framför tv:n då det är fotbollskväll hemma hos oss.

Nä nu ska dagen börjas med varm ostmacka och juice :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad är kramskeden för något?

2009-06-28 @ 16:21:14
Postat av: Emelie

Halloj Paul! Svaret på din fråga hittar du i "Inlägg från förr" under November 2008 och inlägget med rubriken "En kramsked, tack!"



=)



Btw, hänt i helgen?

2009-06-28 @ 22:56:47
URL: http://empaness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0