Söööööndag.....

Jag kan nästan slå vad om att denna söndag känns längre än alla andra dagar. Inte för att jag har hunnit med så mkt utan för att jag har gjort saker för att dagen ska gå så fort som möjligt och ändå känns det som om jag har misslyckats. Jag har jobbat, sovit "middag", läst alla bloggar som typ finns och kollat mängder på tv - sånt som annars tar ganska mkt tid.

Sitter och håller tummarna att honey ska komma hem snart, han går på semester idag efter en 36-timmars arbetshelg och fick utöver det jobba över. Vi ska mysa med lite korv med bröd och wii sen när han äntligen kommer hem =)

Kommentarer
Postat av: Pinna

ååååh jag vill också bo med min älskling:( ja det ska bli skoj hoppas det är smärtfritt, läste nånstans att det kan ömma i början. hmm. hur är det med eddie förresten hörde att han hade varit lite dålig? Stor kram till er

2009-08-02 @ 20:39:24
URL: http://pinnacolada.blogg.se/
Postat av: Pinna

jag ska också ha det, hoppas det sitter som berget, haha:) ja men va tusan man måste ju intala sej själv att man är redo hihi.. blir bara galen på skolan eftersom dom tydligen inte hojtat till om att jag ska ha bidrag från csn det märkte jag igår, kul, kul. så nu måste jag ansöka på nytt och fylla in massa uppgifter igen, blää så tråkigt. Va skönt att den lille rackaren är pigg igen du får gosa lite med han från mej:)

2009-08-04 @ 13:37:54
URL: http://pinnacolada.blogg.se/
Postat av: Pinna

nu finns det bilder:) fast det är lite mörkare än vad det ser ut på bilderna:)

2009-08-07 @ 19:12:30
URL: http://pinnacolada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0