090707

Halloj!

Jag önskar att jag hade motivationen till att blogga men tyvärr så finns den inte. Det är inte så att jag inte har tid för det har jag verkligen! Men det roligaste som händer om dagarna och de galnaste idéerna brukar jag delge mig muntligt till mina grannar och vänner. Förstår inte hur svårt det ska vara att skriva ner det?

Så det som ni har missat att få reda på är väl:
  • Sushi-ätar-tävlig hos grannarna J&J (mycket trevlig kväll)
  • Rom-och-Cola-tävling (vem som kunde dricka mest och värsta resultatet)
  • Hundbad då Eddie flög på en kvinna som solade topless och skuttade och nafsade på hennes tuttar, vilket var pinsamt värre. 
Äsch det har hänt så mkt men jag erkänner att jag är dålig på att förklara det skriftligt. Nä, tror jag ska till Öland en sväng nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0