090701

Halloj!

Sitter framför tv'n och har precis avnjutit en lättare frulle, ska i väg och träna snart och då vill jag inte ha allt för mkt i magen. Jag brukar oftast slötitta på Våra bästa år och läsa bloggar när frukost äts. Jag är väl medveten om att Våra bästa år inte är världens bästa serie men jädrar vilka intriger och dramatik!

Börjar få lite resfeber eller börjar bli lite nojig nu när det är två (?) flygplan som på senaste tiden har störtat. Som tur blir det ingen längre flygning och vi får hålla tummarna att det var det två sista planen som råkade ut för att störta.

Ska fortsätta kolla på långdragna intriger nu.

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Efter att ha googlat lite om caben känner jag att det inte finns något fel på den?! :D Supersnygg var den också!

2009-07-05 @ 21:55:30
URL: http://underrub..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0