Update

Sitter nu mätt och go i vårt nymålade vardagsrum. Har magen full av ugnsbakad lax och pommes och lite kladdkaka på det undertiden jag inspekterar väggarna som tog hela nio timmar att måla om från mörk sandfärgat till kritvitt. Dagen har spenderats delvis på jobbet och resterande tid i soffan, är lite som en zombie när jag kommer hem från jobbet. Men nu är det sista jobbhelgen på några veckor, har jobbat tre helger i rad, så då slipper jag ryggvärken jag brukar få efter en dag på jobbet.

Jag har inte riktigt än insett att bloggning inte är min grej, jag har bara haft annat för mig på senaste tiden. Jag och Panni var ju en sväng i Grekland och undertiden blev våran lilla hund sjuk. Han fick ligga på djursjukhuset i några dygn och delvis såg det kritiskt ut. Hans diagnos blev kraftig inflammation/hjärnhinneinflammation och han äter massor av antibiotika och penicillin nu. Så detta har jag oroat mig för, hade annars gärna berättat om Greklandsresan och andra saker som hänt men nästan all energi har gått åt till att oroa sig, vara ledsen och känna sig hjälplös. Men sen ungefär två veckor tillbaka är han hemma hos oss igen, dock fick vi åka in med han igen i torsdags. Men nu är han hemma hos oss, väldigt slö men på bättringsvägen.

Nu ska vi ut och gå en promenad med lilleman i det gråa vädret som hittat till Kalmar, en promenad behövs efter denna middag och efterrätt. Hare gutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0