Sött som socker.

Halloj, hittade dessa två klänningarna på min senaste shoppingrunda. Har dock tänkt att använda de som tunikor istället då de är ganska korta, om inte som klänningar med svarta strumpbyxor till. Något som är säkert är att för att ta bort den ulli-gulli-snutti-plutti-känslan som volangerna skapar så ska de bäras med klackar till, helst high heels. Så nu har jag äntligen fått ur mig det och kan sluta låta som någon jädra modebloggare.

Sitter hemma i soffan, som alltid, och kikar runt lite på nätet. Det finns inte mkt att göra, hunden sover, mannen jobbar och jag är rastlös. Som. Vanligt. Alltså. 

Bjöd Panni på lunch förut, tänkte vara lite romantisk (då någon av oss är det och den andra inte) och det var uppskattat. Kanske till och med ska ta och städa upp lite innan han kommer hem? Eller fixa lite sushi till fotbollen ikväll? Jag tror ju att romantik och snälla saker föder romantik. Ska fundera på det undertiden jag tar en tupplur med Eddison.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0