Sommaren med Göran

Är precis hemkommen från bion, har kollat på Sommaren med Göran. Den var skapligt rolig men jag hade tänkt mig ett få ett eller två magknip pga skrattattacker men de uteblev. Men det är alltid mysigt att gå på bio, popcorn och läsk mitt i veckan =)


Har lite svårt att uppdatera mig om vad som händer och sker i världen, både den verkliga och den på internet. Anledningen är att mitt internet strular och har en tendens att totalvägra vissa sidor, vilket känns en aning surt. Dock har grannarna som använder Tele2 samma problem, vilket borde betyda att det inte är något skit med MACie utan just internet.

Panni ska kolla på skräckfilm nu så jag kryper nog till kojs, vill helst undvika att se något i skräckväg. Plus att jag har some thinking to do.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0