Nya leksaker


Jag gillar ju tekniska prylar, gärna nya sådana. Nu känns det som om det är dags att byta ut min mp3 mot en ipod Touch med minst 16 gb. Plus att jag inbillar mig själv att min kära Nokia N95 börjar bli lite sliten. Så mobilen ska inte bytas ut direkt utan det ska jag faktiskt behålla men det känns skönt att ha hittat en ersättare till den dagen då min supermobil inte orkar med längre (eller den dagen jag tröttnar, vilket som händer först). Ipoden behöver jag egentligen inte för min mp3 fungerar nästan prima, men en ipod är en ipod. Plus att den är jävligt snygg. Så dessa två goingar blir mina den dag jag upplever att jag har en massa pengar till övers som jag inte vet vad jag ska göra av på. Rättare sagt 8225 kronor enligt prisjakt.se (5810 + 2415). Haha, får börja leta i byxfickorna nu efter mynt!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Oh, tackar, vad glad jag blev av kommentaren! ;> Jag var o klippte mig för någon dag sen så det kan bidra till att hårdagen var bra ;) haha

2009-08-22 @ 22:03:55
URL: http://underrub..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0