Finn ett fel eller två

Halloj, gårdagens inlägg blev lite kort och avsnoppat men idag blir det något litet längre. Igår beställde jag smink från i.d vilket jag förväntansfullt väntar på nu, dock hade leveransen från USA blivit försenat så det kommer inte förän i slutet på nästa vecka.

Dagen har varit lugn, ha passat på att njuta av det härliga vädret, spelat wii (slagit massor med rekord), tränat som en dåre på Nautilus och även varit ute på en joggingtur. Så jag är väldigt mör i benen nu när jag sitter och slökollar på någon grekisk skit fotboll och äter gröt med bär, tänkte äta morgondagens frukost idag :) Senast jag åt gröt, havregrynsgröt, så spydde jag som en gris på natten och det fortsatte långt in på förmiddagen dagen därpå. Jag tror inte jag har spytt så mycket i mitt liv som då (detta hände när jag var ca 14-15 år). Skulle uppskatta om jag slapp det denna gång!

Tror faktisk att jag ska gå och lägga mig snart, om jag inte orkar sitta uppe till Criminal Minds börjar nån gång vid elva.

Hur eller hur, sov gott och hoppas på en spyfri natt för oss alla. Toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0