Den där bloggen...

Håller på med att ändrar om lite här på bloggen, förhoppningsvis så får jag väl motivation till att börja blogga lite igen. Men iaf designen, om man kan kalla kladdet för det, är inte klart men jag nöjer mig för ikväll. Imorrn är det jobb som gäller vilket är anledningen till att jag nöjer mig med bloggen, kan annars sitta hur länge som helst. Är ganska nyss hemkommen från J&J där vi haft lite sushikväll - jäkligt trevligt. 

Ska pallra mig mot sängen nu och hoppas att jag får sova inatt. Natten till idag blev det inte någon vidare sömn då grannen över pippade högljutt hela natten. Typ. Jäkligt äckligt att höra. Men jag är trött på det hela och sätter han igång med sin gnissliga säng och frustande i natt så ska jag gå upp och ringa på och be kan dämpa sig lite, kan man göra så? Helst vill jag inte det men va fan, när han bonkar på tjejen som stönar som en kurrande duva så blir det bara liiiite för mycket.

Men men, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Pinna

hellu frigolita:) det är iaf min plan och min lilla dröm men får se. min andra hälft menar inte alltid det han säger men jag ska ta saken i egna händer så nååååångång föööööörhoppningsviiiiis!!! suck... hihi. är ditt hår mer fettigt nu? mitt blir fett nästan med en gång jag tvättat det, hoppas det bara är nu i början:) Ha en kanonhelg!!

2009-08-14 @ 14:28:40
URL: http://pinnacolada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0