Borsta gaddarna next!

Halloj, sitter och slötittar på Greys samtidigt som jag testar lite smink som jag köpt idag. Köpte två stycken douskuggor från Isadora, en ljus/grå och en beige/brun. Den beige/bruna har jag använt tidigare och den är min absoluta favorit. Köpte även lite proffsigare och lyxigare penslar att applicera skuggorna med. Tyvärr blev inte resultatet så pass mörkt som jag hade önskat med den ljusa/gråa skuggan. Nedan ser ni resultatet, dock i lite dålig kvalité.

Tyvärr gör inte webkameran sminket inte rättvisa.


Bjussar på en crazybild med oborstade tänder - ofräscht!

I kväll blir det ingen träning som jag hade tänkt, men resultatet från gårdagens stenhårda träningspass har gett mig en jäkla träningsvärk i stort sett hela kroppen. Däremot blir det en långpromenad när honey kommer hem från fotbollsträningen, eller om han orkar en kortare joggingtur. Nä nu kanske det är dags att borsta tänderna. Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0