Bloggar är töntiga saker

Just nu vet i fan vad jag sysslar med, har suttit och läst bloggar i evigheter känns det som. Lite motsägelsefullt kanske men innerst inne tycker jag att bloggar är töntiga. Så bara för att ni ska förstå hur mycket tid det försvinner på att läsa bloggar så ska jag här med ge er en lista på vilka bloggar jag läser:
  • Kenzas.se
  • Blondinbella.se
  • Stina-Lee.se
  • Kissies.se
  • NaztyBunny.blogg.se
  • Egoinas.se (började nyss)
  • blogg.stureplan.se/bloggkommentatorerna
  • PinnaColada.blogg.se
  • Fabthing.blogg.se
  • Underrubrik.blogg.se
  • angelicastolth.blogg.se
Nu har jag säkert glömt en hel del, och nej jag kan inte länka. Eller jo JAG kan länka men min blogg eller dator vägrar att hjälpa mig.

Jo det töntiga med bloggarna (de större) är att jag antagligen följer en människas liv som jag genom en datorskärm känner, skitmysko! Så jag skummar mest de större bloggarna, annars känns det som lite stalkervarning. Däremot läser jag gärna de fyra sistnämnda bloggarna ord för ord då jag faktiskt känner personerna, det är skillnad. Är det någon som fattar vad jag menar? Om inte, hojta!

Nu ska jag nog tillfälligt koppla bort internet och göra något man får ut någonting av, kanske baka bröd? :)

Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0