Utgång eller icke utgång? Det är frågan.

Den frågan har ställts säkert tusen gånger i mitt huvud denna dag. Det vore ju kul att gå ut och uppleva lite annat än vardagsliv (jepp, så sällan går jag ut). Har trots allt bestämt mig att stanna hemma, även om jag gärna skulle vilja ut och dricka något gott och stärka banden med kursare så lockar hembakad pizza och mjukisbyxor rysligt mycket. Hade det varit en annan kväll, en kväll då jag inte ska upp tidigt och jobba dagen därpå, så hade jag valt den lilla svarta och fyllepizza framför mjukisbyxorna och hembakad pizza. 
Varför känner man jämt denna "jag-vill-gå-ut-känsla" när det inte passar så bra? Jag får spara känsla till ett annat tillfälle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0