Min hund åt upp räkningen!

Det är ganska kul att komma hem från skolan, oftast står det en hund där vid dörren och är överlycklig ibland även i sällskap av min sambo. I dag var det endast hunden, gladare än vanligt och superstolt. Han hade käkat upp delar av hyresräkningen, och de delarna han inte hade ätit upp hade han spritt ut likt snö över hallmattan. Han brukar ändå inte slita sönder saker som kommer via brevinkastet men idag var ett undantag. Tillsammans med hyresräkningen kom en hyreshöjning så nu är hyran en bit över 7000 kr. Så jag förstår mkt väl varför Eddie gjorde som han gjorde, jag är också upprörd över Kalmarhems vansinneshöjningar av hyror bara för de ligger back med ca 30 miljoner kr. Fan min hund är smart, han vet när det är dags att äta upp hyror så matte slipper få hjärtattack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0