Lilla ekorren

Mycket händer här i Kalmar, nyss så blev Eddie missuppfattad för att vara en ekorre. Vi var i stan och då utbrister en man -"kolla en kopplad ekorre!" då tänkte jag tre stora bokstäver: OMG! Ofta man har en ekorre kopplad. Den lilla ekorren, Eddie, fyller ett år idag. Dock har vi inte firat det, hur firar man en hund? Annars så har papi och bror varit här, det blev en hel del gående i affärer som avslutades med ett besök på Larmgatan 10.

Btw, i dag såg jag en snorre som ej var min sambos. Jepp sånt sker i den här staden. Det stod en man i vägbanan och kissade och lekte med strålen. Då han kissade så visslade han samtidigt, då han slutade vissla så knep han av strålen och så fortsatte det. Även då tänkte jag, fast med små bokstäver: omg, ofta.

Slänger in bilder på födelsedagsbarnet (tagna av A&E i somras), och önskar er en trevlig lördagskväll!



Kommentarer
Postat av: Mirnesa

HAHA fan va roligt! grattis till teeentan :):)

2008-11-17 @ 01:48:06
URL: http://fabthings.blogg.se/
Postat av: DespinaAngelica

gud så söt han är, hahaha en ekorre det var allt att ta i:) äckligt med okända snorrar, dom ska man se upp för hihi.

2008-11-18 @ 18:59:20
URL: http://despinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0