Lättnad

Äntligen är rapporten i organisation klar! I morgon ska den redovisas vid 8.00 så det innebär att jag måste gå upp olagligt tidigt imorn. Förhoppningsvis blir det någon sovmorgon denna vecka, åtminstone i helgen.
Snart ska jag och Eddie iväg till veterinären, han ska patellaundersökas och vaccineras. Patellaundersökningen gör vi för vi har tänkt att avla honom inom kort. Jag tror både han och jag är lite nervösa inför besöket hos veterinären, han har inte riktigt varit sig själv idag så jag tror han anar att nått är på gång.

Nu ska jag käka varma ostmackor :)

Adiós! 

Kommentarer
Postat av: DespinaAngelica

ja det är jättebra, lite ensamt att bo själv ibland bara. är allt bra med er? hihi ja det kanske blir lite svårt att lära den prata men med mycket träning.. :P kram

2008-11-18 @ 19:01:14
URL: http://despinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0