Hur kan hon?!

Obs! Texten nedan är inte en livsnödvändig text.

Kikade nyss in på BB's blogg där hon skriver lite om hårvård. Hon skriver att hon tvättar håret max 2 gånger i veckan! Hur bär hon sig åt? Jag önskar att jag kunde tvätta håret åtminstone varannan dag då jag dagligen tvättar håret. Mitt hår blir lätt platt och ser smutsigt ut efter två dygn, och då blir det tvätt varje dag om jag vill ha någon existerande volym i håret. Så mitt nya mål blir att vänja håret att "bara" bli tvättat varannan dag, det kommer bli jäkligt svårt och jag kommer känna mig ursunkig! Men håret blir förhoppningsvis mindre slitet och miljön tacksam :)
Jag tror inte på att jag kommer klara detta mål, en ursunkig version av mig bör inte finnas! Jag är ju ett hygienfreak.

Kommentarer
Postat av: Anny

Jag reagerade också på det, vad flötigt hår jag skulle få om jag bara tvättade 2ggr i veckan!

2008-11-25 @ 10:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0