Häng med på party!

I går var jag på personalfest med Arla, de hade bokat bord på Brofästet där partykompaniet hade sin show "Häng med på party!". Det var inte bara Arla som var där utan även Toyota, nått måleri och fler. Dock var nog vi majoritet och vildast över lag. Men som vanligt hamnar jag vid de lugna borden (detta hände även på balen) precis intill cheferna och då gäller det att vara städad! Hehe. Så vid de lugna borden blev det ingen fylla eller dans på stolar - det stod den mer vildare delen av Arla för.

Precis innan förrätten skulle serveras kom två killar fram till mig då jag sitter vid bordet, den ena presenterade sig som Amid och försökte jucka sitt skrev mot mitt ansikte, tur att han hade byxorna på sig! Vid sånna tillfällen (inte för att just detta skett mig innan) så blir jag väldigt fundersam över hur folk tänker. Jag blir så förvånad över hur folk beter sig att jag inte har någon aning vad jag ska göra åt saken, ska man ens kommentera att så gör man inte? Kalla på vakterna? Eller ställa sig upp och knäa honom?

För övrig så var kvällen lyckad, det blev en tidigt hemgång då jag var ganska slö av förkylningen som tyvärr håller i sig. Dock har jag planerat att vara frisk imorn, men allt går ju inte alltid efter mina planer.

Nu ska jag krypa ner i soffan igen och försöka fundera ut varför jag drömde att jag och Alex Schulman var ett kärlekspar, det extremt lustiga är att jag i drömmen kände jättestark kärlek till honom. Herregud, vad gör förkylningen med mig? Ofta ofta ofta...


Kommentarer
Postat av: pinna

nääee fy vilken äckelpitt!!! du skulle ha slagit en stekpanna i huvudet på honom!! usch! jag drömer också lustigt nu för tiden, fast dock inte om schulman:P krya på dej! kram

2008-11-23 @ 19:15:22
URL: http://despinaangelica.blogg.se/
Postat av: mia

i am mia

2008-11-23 @ 19:20:07
URL: http://iammia.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Det är seminarium angående inledningskapitlet, det är med alla grupper som har Åsa som handledare :) Vi ska kommentera en annan grupps arbete, och de ska kommentera vårat! :)

2008-11-24 @ 08:22:57
URL: http://underrubrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0