Förkyld

I går märkte jag att jag började bli förkyld, i natt konstaterade jag att jag är förkyld. Det är inte lätt att sova då förkylningen har lagt sig i näsan och precis mellan munnen och näsan. Så jag avbeställde min tandläkartid som jag skulle haft i eftermiddag. Först och främst så tycker jag det det är ohygieniskt och respektlöst mot den stackars personen som ska gräva bland mina tänder då jag är förkyld plus att jag gillar inte att gå till tandläkaren. Tandsköterskan sa att min förkylning var inget problem de var vana att folk kommer dit vrålförkylda, hur taskigt är inte det? Och ofräsch för den delen. Men jag kunde se bilden framför mig hur de grävde i min mun och fann fler och fler hål samtidigt som jag kämpande med att andas genom näsan som är lika täppt som ett avloppsstopp! 

Dock är jag inte för förkyld för plugg på HB, jag ska ju inte plugga med näsan aka avloppsstoppet!

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0