Fest i huset

Grannen som bor snett över oss har fest, vet dock inte riktigt vilken typ av fest men att ska man försöka analysera den så gissar jag på att det är ett gäng öldrickande män som sitter i någon hörnsoffa och lyssnar på musik. Hög musik, för jag hör den jävligt väl till och ifrån. Har verkligen lust att gå upp och be dem sänka cirka 10-20 decibel, dock känns det lite dumt då vi har en hund som ylar till Zoegas reklamen man vill ju inte skapa en gnällorgie. Men i och för sig Eddie ylar ju inte på natten, dem spelar ju musik på natten – natten innan jag ska upp och jobba. Grannar, grannar…ibland är de bra och ibland är de mindre bra.

Kan jag inte sova i natt kan jag ju byta ut att räkna får mot att räkna takter i den nittiotalsmusiken som spelar i lägenheten tvärs över hos de antagligen öldrickande männen.

Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0