Detta har jag inte planerat

Jag älskar att planera, eller rättare sagt att ha min tid planerad. Jag skulle ha problem att ha ett fungerande vardagsliv om jag inte hade min kalender, min mobil och skol- och jobbarschema. Jag är typ ett kontrollfreak, missuppfatta inte detta. Jag är ett kontrollfreak över mitt liv och min tid, inte andras. 
Dock har det mesta kört i hop sig i mitt huvud inte riktigt än i verkligheten.

Som ikväll då ska jag på personalfest, det hade jag planerat att det skulle bli jättekul. Nu sitter jag här och snyter mig gång på gång och har snart använt hela paketen näsdukar - förkylningen hade jag inte planerat. Fan!
Likaså har jag och sambo eventuellt ett stort projekt på gång som antagligen sker exakt den helgen vi skulle på spa, vilket också det känns något jobbigt. Jag hade knappast planerat att min senhöst skulle bli förkyld eller jobbig.

Nä nu ska jag fortsätta att tvätta.

Adiós.

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Haha det var så vackert väder ;)



Yepp det är det, bland det godaste nu för tiden! :)

2008-11-22 @ 13:52:46
URL: http://underrubrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0