Äntligen hemma

Det är trist att klockan ska hinna bli som mycket innan man hunnit komma till ro. Först så skulle det pluggas men någon (inte jag) glömde boken som i stort sett är a och o. Så tre timmar fördrev med att sitta och glo i skolan och rita bilder av lärarna. Jag hann till och med göra en liten saga om vår handledare och föreläsare. Dock tycker jag att dessa personer ser bättre ut i verkligheten än på bild.
Sen var det dags för en föreläsning som bidrog till mycket dagdrömmande, i dag lyckades inte föreläsaren fånga mitt intresse. Nu äntligen sitter jag här, har hunnit med mat och disk och ska snart placera mig i soffan för att eventuellt stanna där resten av kvällen. Det är ju Ugly Betty och hemmafruarna senare, men just nu two and a half men.

Slänger in mina produktiva bilder och en riktig bild på föreläsaren så kan ni se likheterna!




Kommentarer
Postat av: DespinaAngelica

det va likt tyckte jag:) du.. ungefär hur mycket kostar det att ha en hund som eddy? och klarar man av att ha en hund när man bor själv? ha en mysig afton och hälsa kramskeden:)

2008-11-25 @ 20:14:07
URL: http://despinaangelica.blogg.se/
Postat av: DespinaAngelica

vad gulligt det låter:) det är verkligen en dröm, men dom flesta säger att jag inte borde göra det så jag får se om jag lyckas stå emot grupptrycket:) verkar så härligt att alltid ha någon som blir så glad när man kommer hem:) jag är ju i skolan max tre timmar åt gången sen kan jag ju gå hem imellan. Men vi får se hur det blir. Kram

2008-11-26 @ 21:32:47
URL: http://despinaangelica.blogg.se/
Postat av: mirnesa

hahaha så jäävla likt alltså..shit! vill också skriva om detta..men fan alltså de är nog inte lagligt att ha med hans bild på bloggen utan hans godkännande :S

2008-11-30 @ 20:01:39
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0