Varför gå två och två?

En fråga som jag har ställ mig tidigare är varför går tjejer två och två på toaletten när det är fest? Okej, jag har gjort det fåtal gånger men jag har aldrig tagit initiativ till det. Väl inne på toaletten har frisyren fixats, telefonnummer har bytts och det har kissats. Men varför just på toaletten? Frisyren och telefonnummer kan man byta i kön till toan, kissa gör man nog bäst i att göra inne på toan. Men varför ska man ha sällskap samtidigt? Som ni märker så är jag lite obekväm att ha med någon när jag kissar, tänk om det skvalpar eller om jag råkar släppa mig! Med "någon" menar jag en person som jag inte har kommit över fis-gränsen med. En fis skulle vara betydligt värre än skvalpandet efter 5 cider.
Fis-gränsen har jag typ bara kommit över med en kompis då hon bjöd mig på gasiga godisar och mitt spring till toan för att släppa ut gaser började närma sig ett tresiffrigt tal. Då skedde det, jag råkade släppa en smygare som inte var en hejjare på att smyga. Fis-gränsen är även överträdd med sambon (hey, vi har varit tillsammans i över 3 år) och familjen. Märker nu att jag börjar glida ifrån ämnet här och glider in på ett fis-ämne (det får bli en annan gång).

Men min riktiga fråga är varför går tjejer två och två på allmänna toaletter, som tex i skolan? De senaste veckorna har jag sett fyra tjejer som gått på toa två och två utan att det varit någon kö. Varför inte ta varsin toa? Eller har vissa det intresset att kissa med andra, eller blir det som en sport "denna gång ska jag inte svalpa!". Om någon har svar på mina ooootroligt viktiga frågor, hör av dig.

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Mycke bra fråga. Har aldrig riktigt fattat grejen. Den dagen man tar med sig någon till toa är det troligen en personlig assistent. Å det får man hoppas man slipper. Vem är du då ? Och hur hamnade du på en så förträfflig blogg som min?

2008-12-12 @ 13:48:42
URL: http://www.alltomjonatan.se
Postat av: pinna

tack:) haha fisgränsar är jobbiga.. tror jag har två fis-kompisar och familjen då=P roligt ämne de borde du skriva mer om haha! ha det bäst! kramis

2008-12-12 @ 13:58:20
URL: http://despinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0