Vardagsstress

Sitter och skriver lite på uppsatsen, men blir mest bara deprimerad av allt. Vill att den ska bli klar lika snabbt som ett knäpp med fingrarna. I morse när jag åkte i väg till skolan låg min karl och sov, och när han kommer hem så är jag på väg att gå och lägga mig. Såhär har det varit i snart en månad och jag börjar tröttna, det är onormalt att ha så lite kvalitetstid med sin sambo. Sorgligt också.

Ska försöka vara vaken när han kommer hem så att vi kan hitta på något ihop, koka julkola. Jag struntar i i fall det blir få timmar sömn, umgås med han ska jag!

För övrig känner jag mig stressad och det är pga skolan, min grupp får jobba med varandra på distans under julen då jag är den enda som bor i Kalmar. Jag förstår att vid jul vill man vara med sin familj, men jag förstår inte varför vi ska ha uppsatsskrivning och tentaperiod över julen. Tentan kan man iofs plugga på själv, men uppsatsen är ju ett grupparbete. Urk!

Åter till uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0