Stress

Jag är stressad! Jag kan även känna hur ångesten börjar komma krypande, och jag vill bara krypa ner i sängen och dra täcket överhuvudet för att vänta ut eländet. Uppsatsen, den kommande tentan och allt julfika - stress varvat med ångest!

Uppsatsen ska skickas in om precis EN vecka för bedömning och feedback av vår handledare, efter de har vi ytterst få dagar att skriva klart uppsatsen. Sen är det deadline! Illa, ännu värre är opponeringen (stavas?) den 13 januari. Vilket man kan räkna ut ganska fort, kommer ge mig ångest i två veckor framåt, yes!

Tentan är den 16 januari och jag har inte börjat plugga, vanligtvis börjar jag plugga tre veckor innan. Illa men min motivation har julledigt!

Ska sätta mig och beställa lite kurslitteratur och plugga, som tur tränade jag i förmiddags och igår så det slipper jag ha ångest över just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0