Onsdag

Ägg kokas. Mörkt bröd tas fram ur frysen. Jämt när jag gör dessa två saker betyder det att dagen jag har framför mig kommer att bli lång. Det är som om jag förbereder mig inför en stor kraftansträngning, då jag inte brer en macka utan två. Dagen jag har framför mig är verkligen låååång. Mellan 9 fram till 16 kommer den bestå av skrivande på b-uppsats, rapportskrivande om scandinavian management och föreläsning. Efter 16 vetifasen vad som sker om det blir mer plugg eller ej. Hoppas vi kommer så pass långt idag att vi slipper sitta kvällen. 
Då det gäller rapporten och uppsatsen bör man använda sin kreativa och idérika sida, dock brukar den springa och gömma sig när stressen börjar komma. 
Nä, nu är det dags för min frulle. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0