Om du var här

Har varit bortrest i helgen därav dålig (eller ingen) uppdatering. I fredags åkte vi hemåt Hultsfred/Silverdalen och i går blev det ett besök i Jönköping. Kvällen spenderades hos min sambos bror, Nikos. Efter en helg med besök hos familj och släkt, shopping, frisörbesök (besökte en frisör i Jönköping) och Two and a half men-maraton så bar det idag hemåt. 

 

Vi fick besök förut av Nikos, han får visst aldrig nog av oss :) Det blev lite matlagning, One three hill och fotboll. Sitter nu och kollar upp ett crash bandicoot spel jag spelade som yngre vet dock inte vad det heter mer. Samtidigt sitter jag och njuter över att helgen har varit någorlunda stressfri.

 

Åter till söndagsmys i soffan!

 


Kommentarer
Postat av: Anny

åååååååh, crash bandicoot ger mig finfina minnen från barndomen! hoppas att ni har haft en fin helg! =)

2008-12-14 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0