Grått

Här var det grått, och med grått menar jag mitt tema på designen. Försökte verkligen få till något vettigt, och det blev ett helt okej första försök. Det finns en del småfix att göra, men det får bli någon annan gång. Vet ni vad? Lova att ni inte skrattar nu, men headern har jag gjort i powerpoint! Har försökt att ladda hem både paintshop och photoshop men inget har funkar. Någon som vet hur man fixar det till Mac? Så när inget annat funkar så funkar i alla fall pålitliga powerpoint.

Senare i kväll ska jag kolla på dokumentären om Britney Spears, det ser jag verkligen fram i mot. Hon har sen jag var yngre varit en favoritsångerska. Kanske mer förr än nu. Hon är en sådan fantastisk kvinna, hon verkar resa sig upp efter varje misslyckande, som en fenixfågel! Heja Brittan.

Nä, nu blir det inga mer inlägg i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0