En helt vanlig onsdag...typ

Dagen började med att stiga upp vid en tid som är olagligt tidigt att stiga upp på. Precis innan skolan började så ringde intervjupersonen till vår B-uppsats för att ställa in, dock så ändrade hon sig. Klapp på axeln och pluspoäng för smörarskills! Fan vilken dålig start på dagen det hade varit om hon hade ställt in, hela vår B-uppsats hade varit work for nothing, sorglig tanke. Inte nog med det, dagens föreläsare gav oss en klurig uppgift (den såg klurig ut), tur att man var på föreläsningen annars hade det blivit snäppet värre än klurigt. Det är sådana tillfällen man känner sig nöjd för att man orkar gå upp tidigt för att gå på en föreläsning som senare kommer förhindra tårar och hopplösa tankar då man ska göra uppgiften ;) Kul att märka att man har någon självdisciplin. Faktiskt är det ganska intressant att någonting kan kallas "kul" just nu, alla saker i skolan börja likna en stor tjock rök som man irrar omkring i. Inte bara uppsatsen utan även organisationen, två ämnen som min hjärna tycker mindre om än annat. Inte kul. Saker som skulle varit kul är ifall jag hade orka att laga mig en vettig middag istället för att äta chokladtomte till middag, att imorn på min karls lediga dag får spendera den med honom och att få sovmorgon någon dag. Drömmar. Drömmar som försvinner långt in i röken. 

Ska fortsätta på min middag (chokladtomte) för att senare plugga, plugga och plugga för att någon dag ha tid att vara den tillgängliga sambon och matten som jag vill vara. 

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Det är Jossan från vår lilla by som fyller år :) Hon har en lillasyster som heter Elin, vet du? Ge gärna något förslag :P

2008-12-04 @ 15:24:21
URL: http://underrubrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0